Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy az szabkam.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
AA

Elektronikus fizetés biztosítása 2021. januárjától

2020. november 23.

2021. január 1-től minden olyan vállalkozás, amely nyugtaadási kötelezettségét kizárólag pénztárgéppel teljesítheti, köteles biztosítani a fogyasztók számára az elektronikus fizetés lehetőségét és annak folyamatos rendelkezésre állását.

Ez azt jelenti, hogy legalább egy, nem készpénzes fizetési lehetőséget kell adniuk. Az OTP Bank segítségével összegyűjtöttük az elérhető elektronikus fizetési megoldásokat, amellyel a vállalkozások megfelelnek a törvényi rendelkezésnek.

Bankkártya elfogadás

Kinek ajánlott?

  • 30 millió forint éves árbevétel feletti vállalkozásoknak,
  • azoknak, akik tevékenységük alapján jogosultak cafeteria típusú kártyák (pl.: SZÉP, egészségpénztári) elfogadására – árbevételi határtól függetlenül, akár újonnak alakult cégeknek is.

Azonnali fizetési rendszer

Kinek ajánlott?

  • 30 millió forint éves árbevétel alatti vállalkozásoknak a fenntartható díjstruktúra miatt.

 

Az év végi határidőhöz közeledve előfordulhat, hogy az elektronikus fizetési megoldások iránti komoly érdeklődés miatt lelassulnak a feldolgozási és telepítési folyamatok. Ne hagyja az utolsó pillanatra az ügyintézést!

Érdemes a felmerülő banki költségeit áttekinteni és az Ön számára a legoptimálisabbat választani. Nézzen körül a bankok ajánlatai között és hasonlítsa azokat össze jelenlegi kondícióival.Mellékelten megtekintheti az OTP Bank ide vonatkozó ajánlatait is.